Sunday, March 11, 2012

Pepatah baru

Orang cakap jangan sayang sangat nanti akan jadi benci.
Orang jyga ckap jangan benci sangat nanti jatuh sayang.
Jaaadi saya buat keputusan untuk membenci dengan kadaran biasa. Tidak benci sangat. Tidak juga sayang sangat.
Stabil je. Biarkan benci itu sentiasa ada. Dengan kadaran terus.
Its okey to say, lets forgive n forget. But its rather true to saya lets forgive n forget u!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Thursday, March 1, 2012

Getting bored

My wedding is just around the corner.
My last day at bank also just arount the.corner.
I thought i wont be tired or bored. But yes.
I'm getting tired with wedding preparation. Tired with people around me. I dont expect for perfect wedding. I just want to be his as halal. Tired with too much unnecessary stuff. Urgghh. Tak ikut kang derhaka. Lucky me i have him who is very kental. Kental with whats happening around us. Kental dengan emosi saya yang dah tak berapa nak stabil.
Then about work. It hurts alot when the revised salary is excluding me. Paham jugak bila 'ko dah tender apahal nak jugak'. Fine. Tapi jangan ko timbunkan keje kat aku boleh.? Dan aku plak bengap sangat terima je. Bodoh gak aku ni. 5 thn keje pun tak reti tai chi lagi. Then pasal.bonus plak orang dah suk.sibuk. For sure nama dah keluar senarai. Walhal i deserve it coz bonus is for the last year achivement.
So aku dah bosan dan mdah malas nak buat keje. Kalau boleh nk cuti unrecored, dtg lambat balik awal mc, tapi Allah nampak..sobs.
Oit bonus ko dtg bulan 4 pas aku dah blah ok..tak la sakit hati aku.
Published with Blogger-droid v1.7.4
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin