Friday, August 12, 2011

Poskad dari Korea


Its been 2 months i left Korea. heh. gaya macam sebelum ni duk lama sangat, pastu kena balik Malaysia. haha.


dah dua bulan meninggalkan Korea, masih nak cakap ayat tu.

rindunya kat Korea. rindu kat makannya. walau mulanya susah nak adapt, tapi lama-lama ok. baru teringat ada poskad yang kami 'pos' dari museum. poskad digital. bila tengok-tengok balik gamabr ke Korea, hampir menitik air mata sebab rasa, nak pergi lagi dan nak rasa experience Korea lagi.


kalau korea begini perasaannya, macam mana lah yang baru balik dari Umrah/ Haji tu ye?

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin