Tuesday, July 26, 2011

Jujurnya

ini entri jujur.


waaa... saya rindu adik saya yang dua hari pindah ke rumah baru!


malu nak ngaku. en Bakal Tunang pun kata saya mengada, bukan pindah jauh pun. duk cheras je. tapi yalah kan. saya dah tak dapat jumpa dia hari-hari. dia tak dapat tengok muka saya yang kuat nangis ni.

walau dia tu pemalas tahap errr, pemalas la juga, dan saya memang sangat suka membebel dengan kemalasan dia tu, tapi saya rindukan dia. huhu.


yalah, dah dekat dua tahun kot dia duk ngan saya kat Subang ni. isk. isk. ^_^

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin