Wednesday, July 27, 2011

cacamarba

hari Isnin seawal pagi, saya muntah-muntah dan diarrhea. MC.

betullah sakit ni datanganya macam ribut. nak sembuh, aduhai, macam semut yang terjongket-jongket berjalan perlahan.

penat.

pening kepala tak usah cakap la. sarat je. ting tong pun ada.

tak pernah-pernah habis ubat, saya cuba makan ubat tepat pada masanya. masih takut-takut nak nak makan benda berat, takut muntah lagi. bila fikir-fikir apa punca nya ye?

makan luar? tidak. saya masak sendiri. tapi mencacarmarba kan makanan, iye.


makan mee goreng udang.

gajus habis sepaket rm10.

minum anlene chocolate.

makan aiskrim.

tak cukup lagi..

minum milo letak aiskrim pulak.

makan koko crunch juga.

apa benda ada dalam peti lagi?

chocolate Daim?

air Yogurt nestle?

hentam semua.

hasilnya?


lunyai badan, norhanis.


lain kali, bawak-bawaklah mengucap bila nak makan ye. jangan main hentam kromo segala benda. badan dah uzur.

moga berkat sakit kali ni, menyahkan dosa-dosa kecil. amen.

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin