Tuesday, June 21, 2011

Korea Part 3b : 4 June 2011 – Vege Lunch & Premium Outlet

Makan tengahari pertama kami di Korea adalah makanan vegetarian. Memang totally vegetarian. Semuanya sayuran. Campurkan dengn nasi. Gaul-gaulakn. Tambah chili paste, minyak bijan dan sup tauhu. Walla, sangat sedapAlhamdulillah, kami diberikan kemudahan untuk solat. Senang sangat dengan orang Korea ni, tempat bersih. Jauh lah bersih dari kita yang Islam ni..


. And the daughter of the Lady Boss, is so pretty and have a very very very nice skin. I likee~~




Seusai makan, kami bergerak ke tempat seramik. Cecilia told us, its so fragile. So, we decide not to buy anything from here. Snap a lot of pictures.


Kemudian bergereak ke YEOJU PREMIUM OUTLETS. Its all about branded stuff with not so cheap, hehe. It’s a out season items. So, for Korean it might be not so expensive. Plus, I’m not that kind of person who love branded stuff. Just walk. And a lot of pictures.


Then heading to Gangneug City. Such a lovely and nice city. We have dinner at the vegetarian place, again. Of course, no meat yet. Huhu. Miss Mcdonalds and KFC. Yum yum.












Kali ni ada sup tauhu. Masa ni mati-mati ingat telur. Haha. Rupanya tauhu hancur. Sedap je. Makan ngan nasi dan sayur lain dan juga kimchi. Sedap sampai habis satu bowl lagi. Adeih,. Gemuk aku!






Wah, main mecun! Kat Malaysia, haram tau. Kat Korea je boleh main fireworks. Kami yang ala-ala girlish ni pun main le bunga api sahaja. 1000 won unutk 2 bunga api yang besar. Suka!




yeay! eat ice cream with 2PM ~ I'll be back..






Sudah malam, esok mahu bergerak pagi. Mari tidur!






2 comments:

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

bestnyaaa :))

hanys said...

best best... rasa mcm nak pergi lagi :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin