Thursday, March 31, 2011

kesumat

Saya bukan pendendam. Rasanya lah kot.

Tapi, saya rasa saya menyimpan dendam pada dia. lepas kejadian ‘korea’ tu, saya terus hilang kepercayaan pada dia. terus terang saya tak boleh nak berbaik sangka pada dia seperti dulu.

dulu saya banyak dengar cerita dari dia pasal family dia, pasal mak dia yg tak suka husband dia. saya percaya la, sebab saya tak rasa dia akan menipu.

tapi, kemudian, satu-satu perangai dia terbongkar, mmembuatkan saya buat kesimpulan, dia suka memperbesar sesuatu perkara yang kecil dan belum tentu betul.

Saya rasa, bila dah tak suka orang ni, satu-satu perangai buruk dia yang dulu kita boleh tolerate, kita akan ambil kira. Saya cuba sedaya upaya untuk tidak menjadi batu api, minta dijauhkan.

Apa yang boleh saya buat sekarang, duduk diam-diam. Cuma berurusan bila perlu.

Huh.

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin