Sunday, January 2, 2011

01.01. 2011



Hari ini memenuhi jemputan cukur jambul anak Kak Lisa, kakak kepada ex housemate, Kak Ina. Nur Lutfiya Zahirah. Tahun-tahun sebelumnya cukur jambul Lutfiya Zara. Comel macam kakak nya juga.


Tengah-tengah majlis marhaban, adalah sorang makcik ni dapat call.


‘sape meninggal? Faizal? Faizal anak pak usop? Yang mana? Oo.. yang pelakon tu?’


Uiks?


Marhaban bersambung. Rehat sekejap.


‘iye la, Faizal pelakon tu meninggal. Ala.. suami siti Nurdiana tu.’


Semua dah wonder, betulke? Takkan muda dah meninggal?


Marhaban bersambung balik. Sempat jugak kami menjeling sesama sendiri.


‘gila twitter makcik-makcik ni. Hehe’.


Tengah-tengah marhaban, ada la makcik ni pergi masuk dapur kejap.


‘o, betullah Faizal tu meninggal. Check iinternet kejap tadi’.


Amboiii makcik.


Sesekali berjumpa dengan kak Ina dan kak Siti, bestnya bercerita dan berkongsi rahsia. Banyak benda-benda boleh update. Kadang-kadang selalu terasa dah tak da orang lain dah nak dengar luahan hati perasaan kita. Tapi sebenarnya ada. Cuma kita yang melarikan diri. Isk.


Walau tengahari 1.1.11 tu ada kereta Iswara yang mengundur kereta tanpa Nampak Bobo dan terus langgar sisi. Isk. Sedih. Tapi malas nak berkira sebab kereta tu lagi teruk, Bobo Cuma scratch dan budak yang langgar tu macam Lutfi. Jadi, tak sampai hati nak marah dan minta duit. Mungkin kifarah dosa. Isk.

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin