Sunday, June 27, 2010

macam la aku hingin sangat ngan tunang ko tu

dalam Facebook (FB) apa sahaja boleh berlaku. i meet my old skool frenz. someone yang rapat dengan aku dulu. sekelas dari form 1. sampai form 3.
si P yang kelakar n bengong dan biol.
then, aku komen pic profile nye yang memang old skol gile.
'napekah gambar profile ko ni old skol gile?'
then, one of the reply wall post tu adalah dari tunangnya yang annoy gile..
'xctualy i made for him.y? anything wrong or u interested?'
bangang betul. adoi la . kalau tak mau orang tanya, or komen, or cakap pe2, tak perlu la nak post profile tu.
dan aku tak bermaksud apa-apa pun ngan post tu. just asking. ni la masalahnya bila orang tak paham yang kami ni berkwan dari umur 13 tahun. dari umur belum akil baligh lagi. macam bongok.
dan aku malas nak komen apa-apa dah.

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin