Thursday, June 17, 2010

Double Degree Wedding

Pernah dengar Double Degree Wedding? Double Degree Wedding adalah untuk mereka yang berkahwin sesame rakan sekolah, rakan seuniversiti, yang kita kenal kedua-duanya. Yang mana keperluan untuk datang adalah double berbanding jikalau kita hanya mengenal sorang sahaja. Berikut adalah Double Degree Wedding yang saya tahu, dan pernah saya hadiri.

Azura dan Aimin damien. kawan ketika zaman belajar UIA.

Pyah dan Muz, kawan ketika zaman uia juga. aiseh pic ni je yg ada.. romantik sgt...

Didi dan Manja. Both adalah classmate saya semasa di MRSM. Malangnya, saya langsung tak dapat menjengah pengantin ni. Lagipun, dah bukan pengantin baru lagi. Hehe


Wada dan Trek. Rakan zaman sekolah di MRSM juga. Saya bangga sebab dapat hadir ke majlis merekea. Sukaa J

Is dan Su Anne. Alkisahnyanya Is adalah kawan dr form 4 n 5, sedangkan Su Anne kawan dari form 1 sampai form 3. But then, yang menjemput ke majlis hanyalah kawan yang dari form 4 n 5 shaja. Yang dari form 1? Buat seperti kami bukan kawan. Kan? Well, congrats. Tak tahu perlu tak pergi. Kalau eprgi pun mungkin sebab kawan yang form 4n 5 tu je. For the sake of him. Haih.

Wina dan Amar. Bukan double degree buat saya dan kawan-kawan uia sebab Amar bukan UIA students. Tapi untuk kawan-kawan mahaad mereka, mereka adalah Double Degree Wedding, both dari Mahaad dari form1 sampai form 3.

3 comments:

ankowada said...

syoknye masuk list~~~~~ :P
hnyss. ptg ni korea lawan argentina..ko pilih mane???
kat sini dah kecoh org nk g gathering kumpul reramai sokong...

hanys said...

hahaha.. mestilah masuk list. double degree kan. ala, korea kalah 4 1 ngan argentina.. sakit..

hanys said...

hahaha.. mestilah masuk list. double degree kan. ala, korea kalah 4 1 ngan argentina.. sakit..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin