Friday, May 7, 2010

A & W

Sabtu lepas selamat kami pergi dan pulang dari Kluang, Johorm memenuhi jemputan kahwin kami, Wada dan Trek. Selamat semuanya. Happy sebab dapat jumpa kebanyakan budak. Benci bila orang tak habis-habis lagi mempertikaikan berat aku. Benci! Tsk. After 9 years, who can stay in the same physical shape? Ok, cut the crap.

Mari kita tgk gambar-gambar suasana gembira ketika pergi, bersama pengantin dan juga ketika pulang. Layaan. Zass.

tak usah la korang nak pertikaikan 'kecantikan' kami..ok

my ex clasmate, ex roomate kat MRSM MZMS

wajah gembira kami yang masih belum bergelar isteri orang.. hah!


sungguh hodoh, orang berdoa kami syok bergosip..

topak dan tunangnya Intan..


sayangnya hasrat Aied (ceh, aied sorang je la punya hasrat tu..) nak makan kat Railway punya stesen musnag dek kerna Hari Buruh..

gambar pengantin yang bahagia bangat mesti ada kan??

congrats Wada dan Trek

(Nurul Wahida dan Afizi Khairi)





5 comments:

ankowada said...

thnxxxxxx anyss+kengkawan dtg!!
tp serius mintak maap sgt2..punyela aku pun "chongsin obso" (tak tau BMnye) smp rase mcm sedih x dpt nk lepak borak2 lame2 ngan dak2 MZMS..sorry sgt sgt sgt..

lagi 1..aku punye la pasang cita2 nk amik gmbr ngan seme dak MZMS yg dtg kat pelamin..tp smp sudah tak kesampaian..rase rugi dan sorry sgt2 kat korang..rase mcm tak bg cukup layanan...mian he yo dr pihak aku ngan trek kalo terkurang dkt mane2 tau.

ape pun tengkiuuuuuuuuuuuuuu sbb dtg n bt post ini..sy suke =D

hanys said...

haha.. congrats dear. takper. paham korang mengejar masa yang ada.. its great to see u n trek :)

hanys said...

haha.. congrats dear. takper. paham korang mengejar masa yang ada.. its great to see u n trek :)

hanys said...

haha.. congrats dear. takper. paham korang mengejar masa yang ada.. its great to see u n trek :)

hanys said...

haha.. congrats dear. takper. paham korang mengejar masa yang ada.. its great to see u n trek :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin