Monday, January 25, 2010

bobo biru




Kesian Bobo.

Kesian sangat. Rasa macam dah lama gile tak menghiraukan keperluan Bobo.

Dah dekat sebulan Bobo tak basuh.

Dah dekat 300km extr untuk diservis.

Door visor dah tercabut satu akibat tidak dilekat ngan baik. Aiggooo.

Tayar satu tu asik kurang angin je.mengapakah?


So, sabtu yang panas dna hening dan mengantuk, aku bawak Bobo untuk diservis. Check sekali tayar nya. Oh, ada 4 lubang kata si mamat cina tu. kalau mau tampal, satu rm5, semuanya rm20. Baik u tukar tiub terus, rm25 sahaja. Ah, gasakla. Ok, buat sahaja tokey.

Aku cuba tempat servis baru kali ni sebab nakpi Wangsa Maju yang biasa aku pi tu, jauh bebenor la rasanyer.. since, aku dah dapat pamphlet dia, kononya murah. Minyak hitam Paetronas, air filter= rm50. Aku try je la kan. mana tau sekali ngan labor cost mau gak cecah rm100 ni. rupanya idak. Bila dapat bil je, wah! Rm75= RM50+rm25 (tiub).. murah nyer.. ngeh ngeh ngeh.. seronok bangat aku.. suka sangat. Oh, lupa, nama nya BJT workshop, kat subang bestari, area2 sekolah menengah.. promotion sampai februari ni.. J

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin