Thursday, December 31, 2009

2010, selamat datang


ah! weekend yang panjang (lagi).. tapi sesungguhnya tak pernah rasa panjang pun sebab banyak agenda sepanjang hari.. last week urgently balik kampung since mak tak berapa sihat. yer, dia demam sahaja. tapi hati anak mana yang boleh biar mak demam di kampung dan kita bersuka-suka di KL? kan? ada ke?? huiih..nasib baik Mock run 3 tak jadi. nasib badan.. heh!

so, this week, apa plan ya? since esok (jumaat) cuti lagi untuk Tahun Baru 2010. yer! SELAMAT TAHUN BARU. (hipokritnya, maal hijrah tak wish pun).. adeih,


sebenarnya tak rasa pun dah nak masuk 2010. tak rasa pun umur akan bertambah. tak rasa pun dah lama kerja. tak rasa pun hubungan dah makin panjang period nya (heh). saya sangat-sangat bz. banyak sangat benda terjadi tahun ni.

10 terhebat saya tahun ni!




1. saya ke Kota Kinabalu buat pertama kalinya dalam hidup saya.. of course la bank tanggung sebab kena ngajar..dan orang Bank Islam Sabah sangat best! suka gle!


2. saya bawak kawan-kawan saya ke Langkawi. saya plan Satu Hari Di Langkawi yang (erm..tak berapa dapat komen yg best.. huhu).. tapi saya suka. sebab dapat buat Island Tour. besh2. dpat pi dataran Lang. tapi sangat sedih tak dpt pergi kereta kebal..eh, kabel..


3. saya kena (terpaksa rela) stay kat Kuala Terengganu sebagai Flying Squad system, selama 5 hari empat malam SENSORANG! pergh, creepy. tiap2 malam terbayang ada menda pandang dari set sofa tu.. tiap2 malam bukak surah yassin, no more Wonder Girls time kat KT.. tough nyer! hipokrit gile! tsk!


4. Involve dalam Mock run yang best gle. happening gle. suka. suka.


5. mcm org gle buat manual documenattion dan menyebabkan diri ini semakin besar dan lebar dek ekoran jajan yang dimakan ketika buat kerja. tsk! isk! Ok,ni bukan yang terhebat.. its worse.. huhuhu


6. kawan baik dari sekolah kawin, dan saya terlibt dari memakaikan inai, tanggalakn, basuh kaki dia, pakaikan baju.. sangat besh. sebab dia tak berubah. u rox beb!


7. adik saya, kawan saya dapat kerja di KL. kawan baik saya dapat kerja di department saya. suke gle. akibatnya terpaksa pindah rumah baru. yeay! rumah kekasih hati tersayang saya. teres 2 tingakt 4 bilik. jauh skit. tapi suka sebab daapt kumpul semuaorg dan sangat selesa. hehehe.


8. ekoran dari pindah rumah ke Subang Perdana, akhirnya aku asik melekap di One Utama. aishe. muvie dah la besh2 ujung tahun ni. layan. zas!


9. kami sudah merancang bile mahu menamatkan zaman bujang kami. heh! masih plan. masih plan, anis. sabar. jodoh belum tentu dengannya. (moga moga di ijab kan, amin)


10. kawan baik di sekolah juga sudah mengkhabarkan tarikh kawin nya pada saya. sangat awal perkhabaran nya! thanx Wada. saya akan inaikan kamu ya. hehehe.. mahu tradisional atau modern?? hehehe


Selamat Tahun Baru 2010.. May this coming year bring more happiness, health, wealth and life.. jangan lupa akhirat juga, ya.



p/s: err.. saper nak kawin 20.10.2010?? tarikh renew road taxk.. cantik trikh tu.. asik pilh 10.10.10 sahaja..




No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin