Friday, November 6, 2009

semput nafas

messy sejak akhir-akhir ni. huh. rasa macam byk sgt masalah, err bukan, beban, erm, pun bukan, isu (ye, itu yg terbaik) yang perlu disetelkan...
adik dapat kerja kat CIMB (which i really she will get the job), best buddy , Mar pun dapat kerja kat Bank Islam (which i also thought of it).. happy sangat-sangat.. tapi big prob nyer, dimanakah aku mahu sumbat mereka-meereka ni?? sah2 la mereka akan bersama ngan aku. erm.. kelam kabut aku cari umah, kena bgtau housmate aku. nasib baik, MAr masuk bulan 12, Ain masuk bulan 11 (dah kerja pun).. aku google cari umah sewa untuk kami semua. but then, my BF offer umah dia untuk disewa.. yeah, last choice kot.
but then, umah tula jadi pilihan aku.. umah dah siap semua,ada katil (untuk aku je la), sofa semua ada.. ala elektrik pun ada.. aduih.. so, amik la.
skang aku tengah sarat sangat memikirkan nak bayar deposit (kena deposit jugak tau, even umah bakal mak mentua..huhu), bila nak masuk umah, bila nak bayar deposit, jalan ke opis macam mana..
the other side, workload aku BANYAK! perghh.. rasa cam nak patah bahu, nak terkeluar biji mata aku buat manual Investemn account n savings account tu.. arghhh, training material lagi, QRG lagi, prepare nak mengajar lagi, outstation lagi.. gler la.. rasa cam pack sesangat.. sampai hari tu, aku pernah menitik air mata jugak la bila BF aku tanya pasal umah sewa sebab aku dah pnat nak pikir semua.. aku dah semput nafas, tgk manual2, aku dah sesak nafas, tgk bilik, dah sesak dada..
duit savings aku kat Tabung Haji semakin susut ni.. erm..

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin