Tuesday, September 1, 2009

titipan

rupanya baru sedar dah lama sangat tak update blog, tak blog hopping.. naper ntah takder mood nak citer apa2 kt sesaper.. adoi.. rasnya since dah lama tak blog hopping, theres a lot of stories yg aku tertinggal.. ramai kengakawan blogger yg dah berubah kehidupan.. ada yg dah pregnant 4 bulan, (OMG, aku baru sedar), ada yg dah disahkan mandul, ( moga Allah tabahkan hati kamu).. ada yg dah masuk TV, congrats ya.. dan juga aku, dah melalui berbagai ragam, sakit pening sejak dua menjak ni.. adeih.. selalu rasa diri muda lagi, masih boleh berembun berpanas bilaa buat kerja.. rupanya sangkaan aku salah sama sekali. badan ni perlukan rehat secukupnya.. demam aku datang dan pergi sesuka hati, nasib baik tak kena H1N1, nauzibllah, minta dijauhkan..
aku sekarang banyak lentok kat Facebook, maybe sebab ramai kengakwan sekolah lepak di sana,, terrubat rindu..hopefully, menjadi reunion yang dirancang 12 sept ni.. mari kita iftar sesama ya.

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin