Monday, September 14, 2009

DVD Korean pukal

Last 2 week, I went to Kuantan. For work purposes. see, its not easy to work at Bank, even HQ. I need to give training even on fasting month.. uish, so tired.. training on what? Mestilah one of project bank. Alhamdulillah, even bulan puasa, even kering tekak menjawab soklan2, masih boleh bertahan. Fighting!

Habis jer training (spearuh hari),aku pun jalan2 kat Kuantan ngan bth my sister, Ain n Ema.. Jalan kat MegaMall.perghh, DVD Korea murah sioot.ntah la naper. Tapi, kalau kat KL mau beratus gak, kat Kuantan dalam RM29.90 to RM45.90 (ikut berapa banyak series). Kat KL yang berates tu, keluaran PIP (rasanya), yang kat Kuantan tu KBS HD. Apa beza nya ek?? ntah la,tidak ketahuan la plak den.. yang penting masyuk.
So, setelah puas berkira-kira (almaklumlah, bonus belum pasti, adik2 ku harus dibelanja makan), aku rembat 4 DVD original dan 1 cetak rompak. Perghh, kat sini, semua kedai ada jual DVD cetak rompak. Hollywood banyak gile. Kalau kat KL, kita biasa tengk 10 in 1, sana 30 in 1 pun ada tau. Ikut pelakon pon ada, genre pon ada.. perghh. Dasyat jugak..juling mata aku.

DVD apa yang sempat aku rembat??
1. 18:29- ingatkan belum tengok, tapi rupanya aku dah tengok masa kat Uni dulu. Hampeh, ni ikut Ema nyer taste la ni.. takpe, nasib citer ni sedap..
2. Two outs Ninth- dengar pendapat salesgirl tu. Dia kata best. Ok. Pelakon hensem dan cute.
3. Who are you?- still in line to watch..
4. Boys Before Flower- hahaha.. even dah 4 kali tengok via download, still nak yg ori.. skang tgh layan citer ni (lagi dan lagi).. hahaha. Hidupku penuh ceria dengan citer ni. Sukee!
Ok, Kuantan. Akan ku jengah lagi demi DVD Korea yang terbaru..

2 comments:

Pocket said...

salam lalu,
first time kat sini:D

pocket suka DVD cetak rompak..
kerana ini adalah antara kempen
memulau produk 15rael,
(Cakap jer la tak der wit nak bli ori kan)

tp tak suka yg 4 in 1 tu,
pasal quality gambo kekadang tu dah kureng, heheh

hanys said...

hye pocket.. hehe.. saya beli cetak romapk sebab erm..takder wit nak beli ori.. hehehe.. btw, thanx for singgah sahur.eh, tak singggah blog saya.. :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin