Sunday, May 17, 2009

Maxis Broadband yang macam grrrrrr..

p/s: sila perhatikan rate: 0 bps!
Maxis Broadband memang macam sial. Aku ingatkan selepas penggunaan selama 5 bulan, tahap coverage nya makin elok, tapi makin macam celaka. Macam sial. Memang tak menahan langsung la Maxis ni. Dah la mahal. Bila kita ambik mahal, ingatkan servis baik la. Tapi hampeh. Dahla dalam opis tak boleh guna, line slow nak mampus. Bila aku tanya Maxis service centre kat Maju Junction, diorang cakap, ‘kat opis memang line tak elok, bangunan dinding tebal, tak cukup coverage. Kat umah ok, sebab dinding tak tebal macam bangunan opis’. WTH? Aku buat video call 3G kat opis elok je. Dah la tu kat umah pon sama. Macam hari, terhegeh-hegeh macam siput babi. Aku nak check sape juara AF 7 pon sangkut. Moral of the story, jangan pakai Maxis Broadband. Sebab macam sial. Nanti duit korang membazir tahap cipan. Macam aku.

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin