Sunday, March 15, 2009

Jom pegi Labis!

Kami sudah mahu pulang! pakcik tolong amekkan gambar kami boleh??? pakcik rox la!! hahaha..
Thanx Mar sebab penuhi hasrat kami... syahdu sioot lagu ko! terharu lak. padan muka abang kugiran tu, ingat Mar tak bley bawak lagu Ruang Rindu by Letto?? tengok suara la, bang!

Cubaan Nuha untuk masuk dalam gambar aku n Mar gagal. harap maaf, sila cuba di lain kali.. hehehe


Gadis 'penjual aiskrim'.. huhuhu.. saper tak dapat aiskrim lagi???!!



wah! such a nice trip to Labis, Johor with my frens; Nuha n Myza. go to Labis for Mar's bro's wedding.. hahaha... i couldnt imagine what we will do if that was Mar's wedding.. we took a whole day leave on friday for the sake of the wedding. it suppose a trip for a four of us, but Wina couldnt make it last minute. but, yet it still a fun trip and full of challenging.









2 comments:

maiza mza said...

sukeee....tp es kerim cepat cair laks..sampai pakcik makcik suka datang kat aku nk tukar lain.. tapi lam kol 1 aku dah serender dah... sbb dah lapo.

hanys said...

hehe, nasib ko tak kena cam Nuha.. 'eh budak, nak aiskrim'.. huhuhuhu. syabas sebab berjaya jual aiskrim

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin