Monday, January 26, 2009

makan.makan dan makan

yeay! finally i'm home.. ah, feel so good to back at my home town.. huhuhu.. love a lot of things here. ta[pi paling tak suka attitude orang jerantut interm of drive and parking. grrrrr... bikin gua panasss saja (lain citer deh..)

duk umah kejer aku dan ke dua2 adik aku kali ni hanyalah makan, makan, tidor, jalan, makan dan tidor..

24 jan
9.o0am: sampai Jerantut dengan sangapnya..
9.30 am: anta mak pi pasar
10.00 am: makan nasi lemak + kepak ayam madu.. yum! yum!
10.30-2pm: ikut mak pi jalan ke Jengka, ada pasar borong tudung dan baju bajan (err.. new word???)
2pm-petang: aku terbongkang tidor
malam: mak masak Gulai Lemak Perut.. yum! Yum! sedap gila nak mampus... seperiuk mak aku masak.. perghh!

25 jan
pagi: mak masak cucur udang.. sedapnya.. tapi dpat makan sikit jer sebab ken bersiap pi umah orang kawin
tengahri: makan makanan orang kawin.. sedap la jugak.. huhuhu
malam: asam pedas ikan kerisi dan ikan goreng kerisi.. berebut ngan ayah aku.. huhuhu..

26 jan
pagi: nasik lemak sambal sotong beb!! dua kali tambah beb.. trak makan tengahri aku...
tgahari: mak nak masak ikan patin tempoyak, tapi aku menyibuk buat cheese cake favourite dia..so, ikan patin maak aku delayed
petang: cucur udang lagi... yum yum sambil makan cheese cake
malam: ooo, kena makan ikan patin masak tempoyak la.. ( errr. ada lagi ke dalam periuk tu??

27 jan
mak plan nak masak gulai lemak ayam dan ayam berempah.. huhuu..

syoknya... duk umah asyik makan jer la kerjanya.. ras adha pening kepala makan macam2 ni.. adeih.. well, bukan senang nak dapt makan masakan mak kan?? ni je lah peluangnya...

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin