Monday, December 15, 2008

TORES, KOKO dan SAMSAM


semalam, ada seekor kucing yang bernama TORES masuk ke dalam umah aku. dia sangat suka lepak kat tepi
KOKO dan SAMSAM. sebagai tuan, aku sangat takut dengan perilaku TORES. yalah, dia kucing PArsi. besar. dan bagi aku besar. ye. sangat besar. macam orang. sekalai dia ngap 'anak-anak' aku. ha! menangis tak berlagu. ini bukan kali pertama dia lepak umah aku. siap cium-cium SAMSAM lagi. sebab SAMSAM ni sangat berani. bila SAMSAM cium TORES, terus terpelanting TORES ke belakang. wah! hangatnya ciuman SAMSAM. tapi TORES lagi berminat pada KOKO. maybe sebab KOKO lagi gebu dan menyelerakan. hahaha. tapi KOKO tak layan TORES. so sorry TORES! KOKO hanya kiss ngan tuan dia. huhuhuhu!

1 comment:

Kudu said...

fernando torres ke nama penuh kucing u?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin