Monday, November 3, 2008

Makan-makan


Kemana arah BKD minggu lepas?? Erm.. agak jauh langkah kali ni. Hari Sabtu, Opismate ku, a.k.a model slimming, Kak Idah buat makan-makan. Sebenarnya aku yang paksa dia buat makan-makan. Hahaha.. so, hubby dia bagi kelulusan, ajak la member hubby dia sekali. Ngan syarat, aku kena datang tolong.. orait, keter dah ada..
Hari sabtu, awal kul 9pagi aku dah kuar untuk ke Bangi. Entah arah peta mana aku ikut, salah jalan . perghh, merayau sampai ke Cheras, dah hampir ke Kajang plak tu.. rupanya just ikut highway Sungai Besi, kuar ikut to; Bangi.. ceh.. senang bukan main.. aku sampai dah kul 11pg.. sempatla tolongg potong-ptong yang patut. Oo.. aku dah buat kek coklat untuk di bawa kesana.. huhu.. siap topping lagi. Tak pernah2 aku wat topping.. kat sana, aku buat begedil untuk dimakan bersama soto.. banyak sioot aku buat samapi lepuh jari sebab kena ramas kentang yang panas tu... banyak gak dpat begedil tu.. tapi letak kejap jer, dah habes.. dasyat bebenor makannya.. ada yang amek 5 ketul begedil seorang plak tu.. patutla...
Dalam kul 3 lebih, kak Syam datang bersama 2 heronya.. siap si Nazim tidar tak bangun2... huhuhu.. anak2 kak ida dah duk melepak ngan aku.. si comel alysa dah terbaring terus kat riba aku.. dah tidor pon, mak dia yang kejut suh minum susu... kak hanim pun datang, bawak si Alisha yang chubby,. Pipi dia montok sangat, mulus gila.. perut nya pon bulat. Hehehe.. aku ikut k.syam balik umah dia, beraya sana.. oo, dah siap goreng nugget ngan wat mihoon tomyam tuu.. kenyang nyer aku.. pastu main lawan-lawan ngan si Mukhriz, hero kak syam tu.. adeihh, sakit badan aku kena tumbuk.. then, ikut beraya umah kak Mai, nasibla dia tak buat makna-makan. Perut aku dah pecah ni.. then balik.. tak tahannyer, kat bulatan Batu Caves jammed giler.. situ jer dekat sejam.. lepas jer bulatan tu, terus aku pecut.. sampai umah dah dekat kul 8.30.. perrgghhh. Kepenatan.



Alisha yang chubby giler..

ngan anak-anak kak ida. si Alysa asyik ngan puting jer..

Alysa, Amira ngan si Nazim..







No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin