Friday, November 28, 2008

Bangga nya Hati..

kalau semua orang perasan (errr..blog aku ni ada orang baca ker??) aku ada link satu Magazine kat senarai kengkawan.. " saya gadis COSMO!".. itu untuk majalah Cosmoplitan versi bahasa melayu.. and i'm so addicted to this magz... tak pernah miss beli every month. tiap-tiap bulan jadi penunggu setia kat kedai buku. i want to ensure that i'll get the magz as it is out for sale! and aku selalu la mberi komen kat cosmopolitanmalaysia.blogspot ni.. and nama aku dah naik beberapa kali as a winner.. and also kat bahagian editor.. so touching..
try read thhis magazine, and i'm sure u all akan suka. this magz bukan sekadar fesyen terkini (yang kita patut tahu, supaya tak ketinggalan), tapi juga rencana dan info yang berguna sebagai perempuan.. but becareful for those yang suka sangat dengan gossip artis Malaysia.. coz this magz wasnt the place. no 'Gossip Girl' ya!!

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin