Monday, November 3, 2008

Aktiviti Hari Ahad

Hari ahad. Ada 3 jemputan untuk aku memenuhkan isi perut aku. Pertama, perkahwinan kawan sekolah, Norazura Masdor,. Kedua, kenduri doa selamat manager aku, K.su ( yang ni wajib, takder a, b or c). Ketiga, birthday party anak Si Ram, si kembar comel tu.. erm.. mana nak pi ek... mula2 nak pi umah si Ram, tapi malam sebelum tiodr kawan aku beria ajak pi kahwin zura tu.. aloh.. kenala pi. Kenala tak pi umah si Ram. Sorry yer.. next year punya birthday saya pergi.. hehehehe.. otw ke kelana jaya, aku sesat.. tension nyer... nasib baik sesat area situ-situ ajer... balik senang jerla, terus je ke jalan Kuantan. Terus pi umah kak su. Masa tu dah 3lebih.. masa sampai orangg dah tak ramai.. legala jugak.. kang malu jugak.. mesti kak su sibuk nak layan aku.. sukanya kak su aku datang, yerla, aku jer yang wakil opis.. sian kak su. Dia tanya semua orang, naper tak datang.. hari tu macam beria sangat tanya bila kak su buat open house.. erm, macam mana nak jawab ek?? aku lepak sana sampai 5.30ptg.. masa aku blah, kak su bagi makanan, rendang hitam.. huhhuu.. syoknya. Siap ada buah oren n apam lagi.. pastu kak su bg souvenir Yassin untuk dewasa, n jajan untuk kanak-kanak. Kak su siap bekalkan untuk orang opis lagi.. banyak woo.. baiknyer kak su. Mana ada orang wat kenduri pi Haji bagi hadiah kat tetamu. Patutnya tetamu ni yang bagi duit buat belanja.. dah terbalik lak.. apa-apa pun, semoga Kak Su selamat pergi n selamat balik.. sedihnya..

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin