Tuesday, October 7, 2008

KOKO


Entah dari mana datang kegemaran tebaru aku ni, finally aku dah bela seekor hamster yang diberi nama 'KOKO'.. y KOKO?? erm,maybe sebab bulu dia hitam campur putih, jadi koko kot.. mula koko agak agresif. maybe tempat baru, tuan baru.. so, dia macam pelik. dia agak takut ngan orang. but sikit-sikit dia dah ok.. dah mula agak jinak. suka main kat tepi kaki aku.. tapi aku takut nak pegang dia, takut dia gigit.. hehehe.. padahal, tak pernah lagi pon orang sekeliling kena gigit ngan koko.. aku paling suka time bagi dia makan.. makanan favourite dia kuaci.. time bagi dia kuaci, aku suka tarik balik kuaci tu.. dia punyala bengang.. sedaya upaya tarik kuaci dari tangan aku.. hehehe.. pastu dia merajuk.. tak mau makan n buat muka 'tak nak bagi sudah'.. semalam first day tinggalkan dia kat umah,n aku pi kejer.. balik jer, aku try bawak dia kuar.. bagi dia jalan-jalan kat dalam umah.. tapi dia tak nak. merajuk kot.. dia lama sket, baru dia nak kuar. puas dia explore satu umah.. main ngan bola.. happy nyer ada KOKO.. huhu..

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin