Monday, October 13, 2008

KOKO lagi....


KOKO yang comel, KOKO yang kelakar… sebab sian dia ayik duk terperuk dalam sangkar,aku pun bawak dia kuar.. tapi agreesif nyer Ya Allahh… lari sana, lari sini.. dah la jalan laju gila… penat nak mengejar dia, tak bagi pergi ke dapur.. kang hilang di sebalik timbunan periuk tu,macam mana aku nak cari.. last, aku lepaskan dalam bilik aku.. rasa nya ok kot sebab aku tak pakai katil, so tak boleh hilang jauh mana pun.. still boleh cari lagi.. time aku masuk bilik, aku cari dia, tapi tak jumpa.. aku panggil nama dia, tibe-tibe dengar bunyi scratch kat dalam almari, kat bawah almari rupanya.. tapi tak nampakla.. siannyer.. sesat mana la KOKO ni.mesti dia masuk ikut belakang almari.. aku tarik sikit almari, tibe2 nampak dia kat hujung almari, terus lari pi kat aku.. erm.. tau takut ek.. main lagi jauh-jauh.. last, aku letak balik dalam sangkar..
Kadang-kadang bila baca kat certain blog pasal hamster diorang yang mati, buat aku takut KOKO mati.. takutnya.. dah biasa dengan kerenah dia dalam seminggu ni..

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin