Saturday, October 25, 2008

akhirnya....


alhamdulillah.. akhirnya penantian aku berakhir.. dengan jayanya aku dah dapat kereta aku.. huhuhu.. pagi-pagi ain sampai dari kl ( untuk jadi co-pilot).. al maklumlah aku dah setahun tak drive.. gugup jugak. myza ngan BF dia dengan baik hati sanggup hantar aku ke Pantai Bharu Holding, kat Klang untuk amek kereta.. dengan sesat nyer.. erm.. adat la tu. patutnya pi PB kat Klang dulu, pastu baru pi Kapar, amek keter.. wina nak bagi hadiah. tapi nak wat camner.. biler dah sampai PB, stor dah tutup.. huhu.. ala payung jer pon. kat Proot. banyak info abang salesman tu bagi.. thanx banyak2.. gugup nyer tak tau la nak cakap. keter baru. tak tau macam mana condition brek n minyak.... ada gak la adengan hampir terlanggar keter orang. hehe.. nasib baik.sempat brek.. huhuu.. pas amek keter, kami beraya umah wina.. siap djamu ngan nasi Bukhara lagi.. sedapnyer.. then, aku n ain balik WM, n kemas barang, terus cabut balik Jerantut.. dr KL sharp kul 5.. sampai KG kul 7.30mlm.. terkejut giler family aku!! hahaha.. yerla, tak mention langsung dapat keter hari ni n nak balik kg hari ni bawak keter baru.. uiiih.. penat gak.. yang penting, aku masih tak percaya skang aku sudah berkereta Saga BLM 1.3.. huhuhu



on the way dalam keter myza.. tengah tunggu Bf dia siap cuci keter.. senyum, ta[pi dalam hati gugup sebenarnya.. huhuu

kereta ku dari side b elakang....

keretaku dari side depan..

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin