Monday, August 25, 2008

Sabtu, 23 August 2008

Sabtu, 23 august 2008..
Hari ni Ima, Ina n Hadi nak turun KL.. mula-mula nak jumpa kat Time Square, tapi Hadi lambat dr JB, Ina pun tak habes lagi beraktiviti kat Genting… since Ima yang sampai umah aku dulu, aku pon suruh dia buat cucur bawang ( udang tak der…).. hampeh tul ima ni, t upon tak reti bancuh.. erm, kenalah aku yang bancuh, dia goreng kan jer.. aku suh dia buat sebab aku nak basuh kain… hihihihi.. dalam kul 7 baru ina smapai, n hadi pun sampai dengan kereta Saga Akak dia.. seram gak tengok cara Hadi bawak kete… hehehe.
Then, pi Jusco je la.. karaoke macam biasa.. but Hadi macam malu2.. entahla.. maybe sebab dah lama tak jumpa, rasa dah tak macam dulu.. or, he grown up and matured already.. will he?? Hehehe… its just a short reunion, but quite nice.. Ina tido umahkat umah aku nagn keletihan yang amat sangat.. sian, dah la bus pagi kul 9,30.. tak sempat nak makan tengahari sini [un.. aku just buat toast bread, letak jem strawberry and bungkus untuk dia makan kat dalam bus…

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin