Monday, August 25, 2008

Sabtu, 23 August 2008


Hari ni plan nak guna voucher birthday yang Jusco bagi… Mula2 nak tengok movie, ‘Buy 2 Free 1’… but cant get someone else.. so, me n ema decide to rlease the voucer to others.. so, aku cabar ema, kalau berani, pi la offer voucher ni kat orang yang tengah berautur kat GSC Midvalley tu.. yes, she did.. hehehe.. as usual, kat KL ni orang akan pandang pelik bila kita buat baik kat orang lain.. kenapa ek??? Susah nak jumpa nice people kot… atau kita punya adab dan santun sudah lama terhakis?? Satu menda yang perlu di fikir sedalam nya..
Then we decide to watch Mummy: the tomb of golden emperor.. ema yang nak sangat tengok movie ni… tak habes-habes dalam wayang asyik sebut ‘bestnyer’.. she seem so excited.. but for me, citer ni tak berjaya make me say ‘Wow’.. erm, acam citer adventure yang lain jer…
Pas tengok movie, kami makan Kenny rogers.. ni pon sebab dapat ‘Buy 2 free 1’.. so,kami order tiga set quarter meal.. huhuuu… syoknya makan.. memang makan sepuas-puas hati la… Cuma yang tak puas hati kan, ada satu couple ni.. asyik stair kat kitorang since kami duduk, order n makan.. macam siooot jer.. ntah apa yang di pandang pon tak tau… so, aku apa lagi, diorang pandang, aku pandang balik,siap tenung n jelling.. baru cuak… tak nak makan, tak payah la nak pandang pinggan orang lain.. aku rasa kan, tu first time diorang makan kat Kenny Rogers kot.. order pon menda yang boleh makan kat Pizza.. hahahaha…
Pas tu, aku melayan ema mbeli shawlkat masjid jamek.. erm, macam biasalah skang, bila petang jer hujan lebat.. pergh..

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin