Monday, August 18, 2008

Meet Artist


Seperti yang aku cerita sebelum ni, MJ ni memang banyak artis datang kan?? so, last friday, sempena dengan Pesta Malam Indonesia, artis2 yang buat persembahan, turunla kat MJ ni untuk buat promotion... tak nyanyila, setakat bergambar n bagi autograpah (err.. authograph diorang bley buat beli makanan ker???)... yang ada, SO7, peterpan, Dewi-Dewi, Slank (yang aku tak tau nyanyi lagu apa), Ungu & Samsons.. aku ni kemaruk SO7 sejak high school, so, sempatla menatap wajah2 band kesayangan aku tu.. then, teman kan kak Jue untuk amek pic Peterpan.. ni la yang paling hampeh.. lambat gila nak mampus. Besar kepala punya Indon.. yang aku bengang,, ahli band lain dah sampai, tinggal si Arieal TV tu yang lambat sebab naik asing ( what the hell???).. perghh, nak patah kaki aku.. last2, give up. kami naik opis balik.. hampeh jer...

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin