Monday, August 25, 2008

Jumaat, 22 August 2008

Jumaat, 22 august 2008…
oo.. aku EL hari ni.. sebab apa?? Sebab malas nak pi kejer.. actually department aku pon macam tak berorang this week, semua amek cuti sebab tengah cuti sekolah.. (yang peliknya, anak belum sekolah pon cuti ka?? Hehehe) so, aku yang belum beranak ni pon nak cuti gak.. penat wat kejer ni.. hari Jumaat, aku bangun pagi, breakfast, mandi, pakai sweet2 sket, amek meja Jepun, n laptop n start doing my work.. huhuhu.. berasap gak la buat Process Flow tu.. Alhamdulillah, by 2pm, semua siap… maybe ada yang belum di touch up lagi.. but I like my job.. hehehe.. then, wat baked macaroni, untuk lunch n untuk ema makan malam nanti.. dalam kul 3, aku kuar pi beli tiket nak balik kampong next week… pergi Giant Hulu Klang, beli barang harian sket.. then lupa bawak payung, so stuck kat LRT Wangsa Maju.. erm.. a lesson for me, bring an umbrella!
Oo, hari ni BF MC.. sebab diarrhea.. sian nyer. Salah makan la kot, sebab dah 2 mlm kena shift sampai kul 12 mlm.. tak tau la mkaan apa sampai jadi macam tu.. dah la badan tu sensitive sangat.. cepat sakit… what to do??

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin