Wednesday, August 6, 2008

Culture Stage @ Maju Junction

Pas lunch tadi, aku n colleagues jalan-jalan, round-round beli tudung untuk raya kat Maju Junction Mall tu (murah je tau.. dr 38, dpt rm30... tapi kena beli banyak la.. aku yang tak pernah-pernah beli tudung batu mahal pon tibe-tibe rembat 3.. huhuhuu) office aku ni dekat sesangat dengan Maju Junction, Sogo, Pertama or Masjid Jamek... Syokla berjalan, lagilagi hari Jumaat.. hehehe

Tengah syok-syok dok belek tudung tu, ada Cultural Stage kat Maju Junction tu.. aku memang suka benda - benda tradisional or cultural ni sejak sekolah.. teringat zaman menari tarian tradisonal yang cikgu azmin ajar tu.. :) pastu kena sound ngan Ustaz Wan.. adeh.. pastu ingatkan nak aktif tarian masuk U, terkena plak masuk Universiti Islam... hancur harapan ku.. kalau tak,entah-entah aku dah jadi penari kebudayaan skang.. huuahuuaa...

Aku kagum betul tengok seorang penari tu wat tarian klasik india.. lama plak tu. menarik sangat, sampai tak sempat ambik gambar.. hehehe.. pas tarian melayu, ada india, cina, sarawak.... menarik betul...


No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin